Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Beck skála

BECK DEPRESSZIÓS SKÁLA 

( KARIKÁZZA BE AZT A SZÁMOT, AMELYIK ÁLLÍTÁS ILLIKÖNRE.)

 

1, 0 NEM VAGYOK SZOMORÚ, 2.SZOMORÚ VAGY NYOMOTT VAGYOK, 3. MINDIG SZOMORÚ VAGYOK, ÉS NEM TUDOK KIKEVEREDNI BELŐLE.

2. 0. NEM FÉLEK KÜLÖNÖSEBBEN A JÖVŐT ILLETŐEN. 1. FÉLEK A JÖVŐTŐL, 2. ÚGY ÉRZEM, SEMMIT NEM VÁRHATOK A JÖVŐTŐL, 3. ÚGY LÁTOM, HOGY A JÖVŐM REMÉNYTELEN ÉS A HELYZETEM NEM FOG JAVULNI.

3. 0. NEM ÉRZEM ÚGY, HOGY KUDARCOT VALLOTTAM. 1. ÚGY ÉRZEM TÖBB KUDARC ÉR, MINT MÁSKOR.2. VISZATEKINTVE ÉLETEMRE, KUDARCOK SORÁT LÁTOM. 3. ÚGY ÉRZEM, MINT EMBER TELJESEN KUDARCOT VALLOTTAM.

4.0. A DOLGOK UGYANOLYAN MEGELÉGEDÉSSEL TÖLTENEK EL, MINT MÁSKOR. 1. A DOLGOKKAL NEM VAGYOK ÚGY MEGELÉGEDVE, MINT MÁSKOR. 2. VALÓJÁBAN TÖBBÉ SEMMI NEM OKOZ ELÉGEDETTSÉGET NEKEM. 3. MINDENNEL ELÉGEDETLEN VAGY KÖZÖMBÖS VAGYOK

5. 0. NEM HIBÁZTATOM KÜLÖNÖSEBBEN MAGAMAT. 1. GYAKRAN HIBÁZTATOM MAGAMAT. 2. MAJDNEM MINDIG HIBÁZTATOM MAGAM VALAMI MIATT.  3. ÁLLANDÓAN HIBÁZTATOM MAGAMAT VALAMI MIATT

6.0.NEM ÉRZEM MAGAM KÜLÖNÖSEBBEN HIBÁSNAK. 1. ÚGY ÉRZEM, LEHET, HOGY RÁSZOLGÁLTAM VALAMI BÜNTETÉSRE. 2. ÚGY ÉRZEM RÁSZOLGÁLTAM A BÜNTETÉSRE. 3. AZT AKAROM, HOGY MEGBÜNTESSENEK.

7. 0. ESZEMBE SEM JUT, HOGY MAGAMNAK ÁRTSAK VAGY MAGAMBAN KÁRT TEGYEK. 1. VAN ÖNGYILKOSSÁGGAL KAPCSOLATOS GONDOLATOM, DE NEM TUDOM MEGTENNI. 2. SZERETNÉM MEGÖLNI MAGAMAT. 3. MEGÖLNÉM MAGAM HA TUDNÁM.

8. 0.SZ EMBEREK IRÁNTI ÉRDEKLŐDÉSEM NEM CSÖKKENT. 1. KEVÉSBÉ ÉRDEKELNEK AZ EMBEREK, MINT AZELŐTT. 2. KEVÉSBÉ ÉRDEKELNEK AZ EMBEREK, MINT AZELŐTT. 2. JELENTŐSEN CSÖKKENT, AZEMBEREK IRÁNTI ÉRDEKLŐDÉSEM. 3. MINDEN ÉRDEKLŐDÉSEMET ELVESZTETTEM MÁSOK IRÁNT.

9. 0. ÉPPEN OLYAN JÓL DÖNTÖK,MINT KORÁBBAN. 1. MOSTANÁBAN ELHALASZTOM DÖNTÉSEIMET. 2. A KORÁBBIAKHOZ KÉPEST IGEN NEHEZEN DÖNTÖK.  3. SEMMIBEN SEM TUDOK DÖNTENI TÖBBÉ

10. 0.NEM ÉRZEM, HOGY ROSSZABUL NÉZZEK KI, MINT AZELŐTT. 1. FÉLEK, HOGY ÖREGNEK ÉS CSÚNYÁNAK LÁTSZOM. 2. ÚGY ÉRZEM HÁTRÁNYOMRA VÁLTOZTAM , ÉS KEVÉSBÉ VAGYOK VONZÓ. 3.AZT HISZEM CSÚNYA VAGYOK

11. 0. ÉPPEN OLYAN JÓL TUDOK DOLGOZNI, MINT MÁSKOR. 1. KÜLÖNERŐFESZÍTÉSBE KERŰL, HOGY VALAMI MUNKÁBA BELEFOGJAK. 2. NAGY ERŐFESZÍTSÉRE VAN SZÜKSÉG,HOGY MEGCSINÁLJAK VALAMIT IS. 3. SEMMI MUNKÁT SEM VAGYOK KÉPES ELLÁTNI.

12.0.NEM FÁRADOK EL JOBBAN, MINT AZ ELŐTT. 1. HAMARABB ELFÁRADOK, MINT AZELŐTT. 2. MAJDNEM MINDEN ELFÁRASZT, AMIT CSINÁLOK. 3. TÚLSÁGOSAN FÁRADT VAGYOK, HOGY BÁRMIT CSINÁLJAK

 

13. 0. AZ ÉTVÁGYAM, NEM ROSSZABB, MINT AZELŐTT. 1. AZ ÉTVÁGYAM NEM OLYAN JÓ, MINT AZELŐTT. 2. MOSTANÁBAN AZ ÉTVÁGYAM SOKKAL ROSSZABB. 3. EGYÁLTALÁN NINCS ÉTVÁGYA.

 

Kérlek számold össze pontjaidat és jeligével rakd fel ha érdekel, hogy valószínűsíthetően depressziós fázisban vagy-e vagy esetleg PTSD problémád lehet.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.